inte lidande.

publicerat i Allmänt;
Jag tycker inte att min bloggande ska bli lidande pga att jag inte mår så jädrans bra just nu. Det är väl bara att kämpa sig igenom skiten, glömma det & gå vidare. Kan ju inte vara så svårt ? jag har ju lyckats halvvägs förut så jag borde väl kunna lyckas hela vägen nu eller? Man får ju hoppas på det.  Med en hjälpande hand & stöd från mina vänner & min älskade familj så klarar jag allt. 
Funderar på om jag ska dra mig till Lina & kolla på dom två filmerna som blev kvar ifrån igår då vi inte hann kolla klart på dom eftersom klockan blev alldeles för mycket. Känner mig redan trött så får väl inte bli någon sen kväll för mig idag ska upp & jobba imorgon börjar 14-21.45 ., känns inte direkt spännande men ett måste.


Jag hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft iallfall.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av syster:

jag älskar dej!!<3

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

jag älskar dig också <3

Kommentera inlägget här :