jag skiter it.

publicerat i Allmänt;
Nu tänker jag skriva exakt vad jag tycker, känner & tänker. Det här i min blogg & jag bestämmer själv vad jag vill skriva i det , sen får ni tycka resten.

Jag är sjukt trött på det här nu, det har pågått i över 1år. Jag orkar inte mer nu , orken har tagit jävligt slut. Och som alla mina vänner säger " Du blir bara ledsen & sårad Bea " .  Det är sant !
Varför ber man om en ny chans när man inte " lämnat dom " . Ja , det kan man ju undra ? Och det spelar ingen roll vad jag säger eller gör för du vrider på det endå. Jag känner mig som världens sämsta människa fast jag vet att jag har rätt i det jag säger så får du mig att tro att jag säger helt fel saker. Jag frågar mina vänner om & om igen, " Sa jag något fel? skrev jag något fel ? " Och jag får svar tillbaka " Nej Bea det var inget där som du sa som var fel eller något " .
Men ändå får du mig att tro det . Jag gjorde ett litet fel i lördags men jag sa förlåt & du har gjort ett stort fel men ändå skyller du nu på mig att det är mitt fel att det blivit såhär . "  Ville du inte att de skulle bli såhär skulle du aldrig ha tjaffsat med mig i lördags " . Jag har stor lust att skrika högt " DRIVER DU ME MIG ELLER ? Och ifall du inte hade velat att de skulle bli såhär skulle du aldrig ha *********** med dom . " men till svar får jag " du skyller alltid på mig " . Men jag ska låta det vara nu. Jag ska inte låta dig få leka med mina känslor , jag hoppas du hittar den rätta så du slipper leka runt med mig. Fan va värdelöst allt känns! Jag visste att du skulle skylla på mig " att det är mitt fel att de blev såhär " för du har bara väntat på det så du har en bra anledning till att skita i det. Nej , fanfanfanfan.  Det spelar ingen roll vad jag säger för allt är ju mitt fel ändå eller hur ? Eller om jag säger något vrider du på det. Jag ska hålla käften nu. låta dig få leva ditt & hoppas du blir jävligt nöjd & lycklig. För nu vet jag att du är lycklig då du tror att du har mig runt ditt lillfinger igen , men vet du vad ? Det har du inte.

Tack för mig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av l:

Fan vad energi du lägger på dig själv och ditt klagande. Det här är ju inte en blogg om ditt liv som ung mamma? Det är ju en blogg om ditt egoliv. Byt namn på bloggen eller lägg din energi på det som är viktigt, din son!

2:a kommentar, skriven , av becca:

om inte du kan läsa bra så står det faktiskt MITT LIV SOM UNG MAMMA OCH MER.

Ser du , mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer! De är hennes blogg och hon skriver exakt vad hon vill, och du behöver inte bry dig och du stör dig så! Men läs noggrannare nästa gång !

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

du får väll ta och hitta dej en bra kille istället. En lite mer mogen killa kanske?

4:e kommentar, skriven , av l:

Då får bloggen heta mitt liv å mer, visst, kul att sticka ut från mängden mamma-bloggar som faktisk skriver om livet med sitt barn...Inte bara om sig själv.. Och tycker verkligen att om man har skaffat sig barn så ska man väl ändå fokusera på hans välbefinnande istället för att krångla till sitt liv liv? Mår verken barnet eller mamman bra av, och klickar man in på en blogg som enligt rubriken ska handla om livet om en ung mamma o mer (inte mitt liv och mer + några rader om min son) så förväntar man ju sig att det är sonen som står i centrum för bloggen och runt det tillkommer lite annat kul.. så kort och gott och åter igen, fokus på det som är viktigt! Sonen!

5:e kommentar, skriven , av becca:

Men herregud, är det din blogg eller? Vad vet du om vad hon gör? Fan hon är en underbar mamma och ska hon behöva skriva det varje dag i sin blogg? Nej, för jag tror nog att han vet om att hon är en riktigt bra mamma! Jag tycker inte att du ska utrycka dig så jävla mycket, för du vet ingenting! Och en sak till, fokusera på dig själv istället och var mer mogen att stå för vem du är istället!



Det är hennes blogg, hon bestämmer vad hon ska skriva i den och hon bestämmer vad den ska heta! Det är ju inte du som bestämmer, och du tänk till innan du skriver något.

Kommentera inlägget här :