kväll

publicerat i Allmänt;

Dagen har rullat på fint & jag är fortfarande på lika bra hurmör! =)
Tog mig en promenad till mormor där jag mötte min kära syster också sen gick vi alla tre till mina kusiner & fikade & pratade, riktigt mysigt! Sen gick jag hem , svängde förbi Lina en liten stund  & sen hem igen för att hämta bilen & åka ner på stan för att möta upp Emma som skulle köpa en ny piercing . Sen åkte vi till statiol för att köpa cigg & sen köpa spolarvätska till bilen som jag inte fattade ett skit av. Anton & Mackan svängde förbi & hjälpte mig att hälla i det , sen drog jag & skjutsa hem Emma & nu sitter jag här hemma ska laga mig lite mat. Sen blir det nog en lugn kväll tror jag nog. Ska slänga in bilderna på lägenheten också som jag lovat men de blir inte förrän senare!

 

PUSS!




Kommentera inlägget här :