lalaala.

publicerat i Allmänt;
När orken bara tar slut & när hoppet inte finns längre, jag behöver tid , tid för mig själv.
Jag ska börja tänka på mig själv, vad jag själv mår bäst av & inte tänka på andra. Jag har inte fuckat allt & jag tänker inte ta skiten för något , jag tänker inte lägga ner tid på att få det bra heller. Jag tänker lägga ner tid på själv nu, jag kommer ta min egna väg. HEJDÅ, nu ska Bea bli en egoistisk jävel  ;)


Finns inte en chans att den här dagen kommer bli bra någonstans, började helt fucked kommer sluta så också, tro mig!  + huvudvärk, hahahaha ååh vad jag bara ÄLSKAR mitt liv just nu. eller inte.


pallar inte skriva mer idag..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Man har alltid dåliga dagar! Utan de dåliga dagarna finns ju inga bra dagar. MEN, du har alltid din gåva du fått, Wiggo! Hoppas du mår bättre snart :)

2:a kommentar, skriven , av Lina:

All min kärlek till dig gumman! Du vet att efter regn kommer solsken och vad det än gäller står jag vid din sida <3

3:e kommentar, skriven , av Tessa.:

Svar: tack tack så mycket du! :) Kram!

Kommentera inlägget här :