mitt lilla hjärta.

publicerat i Allmänt;
Pratade nyss med Wiggo i telefonen & jag började stor gråta direkt .
jag ; - Hej älskling , det är mamma
Wiggo ;- hej mamma!
jag ; - vad gör du hjärtat?
Wiggo :  - ja oka biiil med momo o jåger ( jag har åkt bil med mormor & roger ( morfar ) ) .
jag ; - jaha vad kul ska du sova snart ?
Wiggo ; - mmm, heeejå mamma, älskaa mej .
Jag ;- jaha, hejdå wiggo älskling, mamma älskar dig.

åh, fick se honom genom camen också det blev ju mycket värre satt som ett litet barn. fy, har vart utan honom nu en dag & jag saknar honom redan? huu jedamej ska jag klara mig ? En bra fråga. Nej , nu ska jag sitta & gråta klart sen blir det tvn .


godnatt.



om du bara visste hur mycket du betyder för mig & hur lycklig du gör mig. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lina - 19år och gravid =):

Åh vad söt han är plutten =)

Kommentera inlägget här :