saknad.

publicerat i Allmänt;
Det är en person som jag saknar väldigt mycket. Och det är min Bästavän , vi har inte träffats på ganska länge nu & jag saknar att skratta tillsammans med henne, bara vara med henne & sedan bästa av allt SNACKA SKIT med henne. Även om vi inte har träffats 24/7 nu på senaste tiden så vet jag att hon alltid finns vid min sida , det är henne jag ringer till först när jag  mår dåligt , henne jag pratar med om allt & ingenting. Jag hoppas också hjärtat att du vet att jag alltid kommer stå vid din sida & att jag alltid finns för dig. Du är en del av mig & kommer alltid att vara. Jag älskar dig & saknar dig till tusen!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Lisa:

Varför åker du inte och träffar henne då om du saknar henne så?

2:a kommentar, skriven , av anonym:

jag håller med (y)

Kommentera inlägget här :