söndag'

publicerat i Allmänt;

Blev ingen praktik för mig idag heller men jag ska ringa dit idag & kolla om jag får komma imorgon. Och ni som inte vet så är jag förkyld och har praktik på avd. 62c ( för tidigt födda barn ) och eftersom de är väldigt känsliga så förstår jag att jag inte får komma dit & snora så de blir smittade. Igår så spenderade jag min dag hemma & hemma hos Lina , kollade på hennes nya lägenhet & den va riktigt mysig. =)
Sen åkte jag hem & sov & ni som försökte få tag i mig så ska jag berätta att jag stängde av min mobil pga fulla människor som ringde & frågade om skjuts så jag orkade inte med det. Jaja, är vaken nu ligger i soffan med täcke & kudde ska väl kanske ta & fixa disken & lite smått & gott.Sen får vi se vart dagen leder någonstans! Hoppas ni får en bra söndag!

 

Man sumpar inte en sista chans om man verkligen vill ha den.



PUSS!

Kommentera inlägget här :