strålande humör!

publicerat i Allmänt;

Idag är jag på ett strålande humör & fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om . =)
Kanske för att det är så fint väder ute ? Eller för att jag har sovit som en prinsessa inatt ? Ja, man vet aldrig! Nu har jag iallafall städat hela lägenheten , grundligt. Nu finns det nog ingen dammråtta någonstans eller en enda smutsig prick. Har fixat mig , duschat & klätt på mig kläder ska snart käka lite mat & sedan ta mig en promenad till min mormor & på vägen hem tänkte jag stanna hos Lina &  snacka lite.  Någon som är intresserad på att se hur lägenheten ser ut ? Isåfall slänger jag in bilder senare idag men gör det inte ifall inte någon är direkt intresserad , haha!

IDAG ! ;








hej så länge! ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Alltid lika fin :) lägenheten ja tack :)

2:a kommentar, skriven , av natha:

Jaa Visa bilder på din lägenhet! :)

Kommentera inlägget här :