Torsdag

publicerat i Allmänt;
Snart är det helg igen , åh vad jag längtar!
Sitter nu på min webblektion, fett tråkigt!
Väntar på att E ska svara på mitt sms så jag vet när vi ska åka idag. Idag blir det till att shoppa , I think ! ;) Om det inte blir jag så vet jag att E ska köpa en jädrans massa grejer om jag känner henne rätt vill säga. Ja, nej har väl inte så stora planer för dagen i övrigt. Imorgon blir det till att städa både hemma hos oss & hemma hos mamma & pappa för på lördag blir det fest i fulla drag! yeeey . =D

Ska kila nu! , pussssssss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vad har hänt med wiggo? på senaste tiden har du inte ens nämnt honom i din blogg

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

det har inte hänt något alls med Wiggo. Han är med mig ...

Kommentera inlägget här :