vilket skit.

publicerat i Allmänt;
Fan vad allt går åt pipan just nu!
Min plånbok är spårlöst försvunnen. Var & handlade igår & efter det har jag inte sett skymten av den. Lagom bra & roligt liksom INTE! Var hos Sandra igår & så kom några gamla klasskompisar dit så vi satt där & pratade , sjung & spelade spel. Riktigt mysigt måste jag säga! Är hemma nu iaf , har ringt hundra samtal idag, polisen, spärrat mitt kort , vägverket ( som inte var öppet ) . Ja allt man nu kan ringa när man tappat bort en plånbok. Finns det någon gullig själ som skulle hitta den så snälla lämna tillbaka den.
Ja just nu känns allt värdelöst , fyller år på Tisdag 20 ÅR!! o vilken present o tappa plånboken då, får inte något nytt kort förrän på torsdag. Så jävla surt !

Nej nu ska jag lägga mig i soffan en stund.

Kommentera inlägget här :