deppp deppp depppp

publicerat i Allmänt;

Jag är så sjuk deprimerad just nu att jag bara har lust att gräva ner mig en stund tills jag mår bättre & sedan komma tillbaka till " verkligheten " igen. Och grejen är den att det blir ju inte bättre när man suttit hemma istortsätt hela helgen för att jag är SJUK. Jag orkar inte mer, ge mig fucking jävla medicin & låt mig bli frisk någon gång! Det är inte meningen att man ska vara sjuk i snart en månad & känna sig hängig i kroppen, det är fan inte okej! ( ursäkta språket ) . Och så ställer man sig framför spegeln och kollar på sin kropp & upptäcker hur jävla missnöjd man är med den, helt sjukt. Varför blir man alltid motiverad till att träna , gå ner i vikt & göra allt för att bli smal & få en underbar kropp när man ärsjuk ? jo bara för att man vet att man måste sitta hemma på sitt feta arsel och inte kan göra något... så typiskt! Så fort jag blir frisk HELT FRISK  ska jag fan ligga i.
- jag har nyss upptäck hur missnöjd jag är med mig själv och min kropp, det är sjukt  och jag vet det!


/ jag ska spara varenda krona jag har för att kunna uppnå mitt mål.

Kommentera inlägget här :