kväll

publicerat i Allmänt;

Fick en kommentar av nån som frågade om jag lämnade Wiggo en hel timme själv i lägenheten?
eeh ? aa för fan jag gick ut ner på stan en timme o han låg hemma själv och sov. NEJ inte riktigt så va! Wiggo låg & sov , jag satt utanför lägenheten med öpppen dörr så man hör ifall han skulle vakna.
inga problem!

kom precis hem tänkte jag säga men inte riktigt. är hemma nu iaf har vart ute & gått med W & S. Sen skickade även N ett sms & fråga vart jag va så han kom dit så vi gick med honom hem sen fortsatte vi hemåt till oss. Träffade Emma en snabbis också. Wiggo har precis somnat han har vart helt omöjlig o inte alls velat sova men nu så. ska ta bort sminket tvätta av mig & sen hopp ner isäng.



Ha en bra kväll .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Becca:

HAHA, vilken jävla fråga du har fått! =P Vad tror människor egentligen? Haha!<3

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Hahaha jag säg detsamma! =P finns folk till allt. tyvärr ... <3

3:e kommentar, skriven , av Emma:

Var det den kvällen när vi söp oss så jävla fulla och lämnade W fram tills kl 12 dagen efter? haha

4:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

hahaha aa just de ;P fyfan.. jag lämnar ju alltid mitt barn sådär , jag är ju så jävla dålig morsa asså. ( ha ha ha )

Kommentera inlägget här :