kväll'

publicerat i Allmänt;
jag och wiggo har precis målat våra naglar ! =P. såklart började jag måla min & då sa wiggo " ja osså mamma " . så han fick lite han också. Har pluggat & skrivit ut några papper för imorgon, ska till skolan tidigare imorgon för att jag ska hinna prata med några lärare. Och imorgon är det även deligerinsprovet på jobbet som jag tänkte sätta mig & repetera idag. Men snart blir det hamburgare & sedan bär de av mot Emma för att lämna en telefon & laddare så hon kan kontaka mig, höhö... hon har nämligen tappat bort sin mobil och får därför låna min systers gamla, för jag känner mig sjukt handikappad när jag inte får tag på den kvinnan & kan skvallra allt för henne ;) men men, vi får se hur dagen slutar. Jag vet en som vill sova med mig inatt iaf , hahahaha!

Kommentera inlägget här :