lite uppdatering!

publicerat i Allmänt;

Muntliga provet gick bra, jag pratade i 7 f*ckling minuter!! dra mig baklänges, haha man skulle ju bara prata i 5 ! men esch, bättre för mycket än för lite ! ;)
Imorgon blir jag hemma ifrån skolan, känner mig usel. Ska ringa & boka tid hos doktorn imorgon så jag kan få komma dit & ta lite prover så de får kolla upp vad det är för fel på mig. Det är inte okej att va " sjuk " varannan vecka i över 2 månader nu ? orkar inte ..

Sitter hemma i lägenheten och har det mysigt , käkar chips med dipp ( OBS, de får man göra när man mår dåligt ! ) men det är inte okej annars, inte för mig iaf ! =P

Ska snart slängas i säng & de bästa är att jag har alldeles rent tvättade & nya sängkläder, ååh jag älskar det! Jag hoppas & ber till gud att jag får sova ordentligt inatt, I really need that ...

puss&kram , skumbanan!



Kommentera inlägget här :