Sjukling?

publicerat i Allmänt;
Önska mig lycka till idag är det nationella proven i svenska för mig MUNTLIGT. Min största skräck att stå framför alla människor och prata i 5 minuter ,de kommer kännas som en evighet. Jag kan prata som fan annars & är inte alls blyg när jag träffar nya människor utan folk måste typ säga till mig  " Bea nu får du va tyst " för att jag alltid pratar så mycket ! =P men det är ju det att jag hatar när de bestämmer vad jag ska prata om då är min fantasi på 0.

Känner mig tjock i halsen, snuvig & skit seg i kroppen undra om de kan va pollen ? Hum , jag är typ dålig varannan vecka kanske dags att gå till en doktor & fråga va fan det är för fel på mig.
Efter skolan så är det bestämt att jag & Emma ska träffas & gå & träna men får väl se hur min kropp mår efter en dag i skolan. 

Jag hoppas ni får en trevlig torsdag!

Kommentera inlägget här :