sömnbrist.

publicerat i Allmänt;

Sov riktigt jäkla illa inatt , vred & vände mig i en evighet men till slut somnade jag. Vaknade kanske 5 gånger & kollade på klockan, vet inte varför ?
Sen vid 12 så ringde mamma & väcka mig då hade jag också fått ett sms av Emma att jag skulle komma & hämta henne eftersom vi åkte & träffade några igår så blev hon kvar & jag tog hennes bil hem, så jag hämtade henne hos X , ja vi behöver inte gå in på detaljer. =P Nu sitter jag allafall hemma äter mina goda nudlar & tänkte slänga mig i soffan en stund och försöka slummra till lite. Är ny duschad & fräsch också, känns skönt!

Ikväll blire dubbeldejt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sara:

ta hand om din son istället för att slänga han på andra. Idiot, vissa ska inte ha barn

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sköt dig själv istället för att slänga ut dig sånna saker. Värsta som finns här i livet och ogillar sånt starkt. Vad fan vet du om hennes liv, idiot är är ordet för dig Sara

Kommentera inlägget här :