tisdag'

publicerat i Allmänt;
Vaknade rätt tidigt idag. Ganska skönt , har vart nere i skolan en snabbis för att hämta ett papper som jag har missat så ska nu slänga mig in i en dusch & sedan försöka göra de klart så jag har de gjort!
Är ganska trött kunde inte somna förrän halv 1 inatt . Men men ...


jag låg & tänkte igår , jag låg & tänkte på hur situationen är just nu & jag upptäckte
att det inte finns någon idé att ens orka bry sig, för jag har gjort det nu & jag fick inte ett skit tillbaka.
Varför ska jag få fortsätta lägga ner tiden, engerin & tårarna att fortsätta ? Om man får skit tillbaka.
Eller skit kan jag inte säga utan jag får INGENTING tillbaka. Har försökt få tag på dig , ringt & skickat sms.
Men inget svar , ignorera är du allt bra på & det har jag märkt sen tidigare. Men jag tror inte du vet hur det påverkar en annan. Att en person ger ut sina känslor , tankar JA ALLT i stortsätt och man får inte ett svar tillbaka, ingenting , de jag sa var tydligen inte värd mer än skit .... Det är verkligen nedvärderande & man känner sig som skiten under dina skor. För det är ju det jag är just nu. Men jag ska sluta höra av mig mer , jag tänker inte bli nertryckt mer , jag tänke inte känna mig som jag inte är värd någonting, bara som en påse skit! De räcker nu. Och om du läser de här så ska du bara veta DU HAR LYCKATS . be happy !

Kommentera inlägget här :