torsdag'

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma hos mig igen. Sov ju inte hemma inatt. Har precis fått i mig lite frukost & ska snart pallra mig iväg till skolan. Idag är det en lång dag, fy såna dagar ogillar jag som fan. Har även prov i webbdesign men det går nog bra ! Sen så har jag väl inga större planer , ska väl sola antar jag får se om jag träffar nån idag igen!

Men jag hoppas ni får en bra torsdag, här är det lite smått mulet men jag hoppas de spricker upp.

Sen tänkte jag även säga att jag har pratat med wiggo varje dag i telefonen och han har berättat massor för mig, han har hoppat ifrån pool kanten ner i poolen, han har lekt på strandet, gungat , sprungit runt som en tok & han har det helt underbart. Fy vad jag saknar min lilla älskling & min familj såklart!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av EMMA WILLHARDT, anonym är för fegisar:

Plutten =) du får tänka posivit...det är inte många barn som har det så bra att dom får åka utomlands och leva livet redan när dom är så där små ;)

Kommentera inlägget här :