Torsdag '

publicerat i Allmänt;
Jag är pigg & glad fast jag kan tänka mig att dom flesta inte är det eftersom de va ganska många ute igår, de va ju röd dag! =P eller ja idag är det röd dag. Jag vet en vän som säkert är bakis & det är Emma, haha!
Wiggo är hos sin farmor nu i några timmar .Tänkte ta en blogg pause vet inte hur länge men jag känner att jag inte vill eller har tid att blogga nu , känns som jag inte har så mycket att berätta. Och som ni alla vet så mår jag inte så bra just nu.

Men tänkte säga lite hur de ser ut framåt .
På lördag så åker min mamma, pappa, syster & wiggo till Spanien & jag blir ensam kvar här hemma , skulle ha följt med men jag kan ju inte med tanke på att jag har skola och det är inte mycket kvar nu så måste kämpa in i det sista. De kommer kännas väldigt tomt utan min familj hemma & de blir borta i två veckor. Tack för att jag har såna underbara vänner som får bli min andra familj när de är borta.

Ja så ser de ut just nu . Får se när jag kommer tillbaka. Men jag hoppas ni kikar in lite då & då .

Kommentera inlägget här :