Rubrik 1

publicerat i Allmänt;

Egentligen har jag inte fattat varför jag sitter och skriver i den här jäkla bloggen varje dag om vad jag gör / ska göra osv. Varför ska alla veta det ? Jadu, ska nog ta mig ett rejält tänkande på de här med blogg osv. Skriver några rader nu iaf.

Kom precis hem tog en lite omväg hem, men de känns i benen. Nu ska jag ta & göra lite övningar innan jag går & lägger mig. Jag har fått spel tror jag , jag vill börja träna & samtidigt banta på något vis eller så . I need that !
Ni får tycka va ni vill om det men min kropp & det är jag som ska va nöjd med den, fast de blir jag då dock aldrig men jag får göra ett försök.


Säger GOD NATT !

Emma tycker att jag ska vara med i TV programmet " Ensam mamma söker " Och det kan hon ju bara fet glömma! =P min dag kommer väl också så småning om.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

Ensamma mammans kompis söker också borde blir ett nytt program :D hahaha

2:a kommentar, skriven , av Beaa:

HAHAHA, ja de kanske vore nått ;)

Kommentera inlägget här :