tandvärk? Nej handvärk!

publicerat i Allmänt;

Har precis kommit in genom dörren, jag och Wiggo har vart och träffat Sandra. Vi fick ett kuvert av henne och så gick vi till Willys för att köpa godis och frimärke. Idag känns det som jag har gjort ett bra steg och en god järning ( eller hur de nu stavas ) . Är iallfall hemma nu har ruggit ont i mina händer , för när jag går med Wiggo själv i barnvagnen så håller jag i den så hårt att jag inte märker de förrän jag släpper taget. Jag är rädd för att någon ska ta honom ifrån mig.  Men nu ligger han så tryggt i sin säng med sin fina hund bredvid sig. Min lilla älskling , du är mitt hjärta och mitt allt.  Näe, nu ska jag sätta mig tillbaka i soffan och kolla på TV sen kommer Emma hit med min jacka, så blir väl lite skitsnack då också.

 

GOD NATT allesammans!




 

Kommentera inlägget här :