Min Torsdag'

publicerat i Allmänt;
Har vart helt okej faktiskt ! =)
Började som sagt med att jag vaknade hemma hos mor & far . Sedan så åkte jag , min syster & wiggo in till stan hem till våran mormor . Jag lämnade Wiggo & min syster där sen drog jag & solade , åkte sedan tillbaka till mormor där fika vi & hade det trevligt. Sen så skjutsade jag Wiggo hem till sin pappa , sen hem med Bella till landet & sen hem till mig =P mycket åkande men men. När jag kom hem ringde N & frågade ifall jag ville träffas så jag drog på mig kläder & åkte hem till honom ett tag. Sen ringde Emma & sa att hon hade vaknat från hennes skönhetssömn så drog till henne sen. Och så har vi bara haft det allmänt kul som vanligt med andra ord ;)  Tack alla som gjort min dag!

Är hemma nu väntar på att Bästa vän ska ringa , har ju lite nyheter att berätta höhö.
Sen blir de lite TV & sen läggdags.

puss&krampådenhärdagen. UNDERBART!

Kommentera inlägget här :