Bästa !

publicerat i Allmänt;
Hade en underbart rolig kväll igår och det finns bara en person och tacka , det är min underbaraste finaste vän Rebecka. <3
Vad skulle jag ha gjort utan dig? Finns inget svar på den frågan. Jag älskar dig.

Idag så vakna vi sent men det är inte så konstigt kom hem halv 4 imorse , älskling kom och hämtade upp oss . Tack så mycket du är bäst. Vi har städat lägenheten och haft oss. Nu står N i duschen och jag ska snart hoppa in jag med , sen blir det till att äta nåt. Sen så har min bästa vän fått en cykel så vi ska cykla till Torshälla för att kolla hur lång tid det tar för att cykla till jobbet  =P . Sen så kanske vi tar oss en fika hos Micke, får se vad som händer.
Saknar Wiggo så mycket att jag snart spricker. Han har bara vart borta i en dag , men de känns som evigheter. Utan honom kan jag inte andas. Utan dig så slutar mitt hjärta att slå. Går inte att beskriva min kärlek till min underbara son.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vendela:

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här :