Måndag'

publicerat i Allmänt;
Skulle egentligen ha jobbat idag men är fortfarande dunder förkyld så blev hemma istället.
Igår så var med min Bästa vän i Kungsör hemma hos en jobbar kompis , hon hade " perfect home party " heter det så? esch, vi var där iallafall och jag beställde en jättefin ram " family " och så kan man sätta i 6 st fina kort på familjen här hemma. =)

N's mamma ringde precis och frågade hur vi mår här hemma, så himla söt. Hon skulle laga lite soppa åt oss och det tackar jag hemskt mycket för. en ängel!

Hittade lite kläders bilder från i helgen.



På väg till västerås.



och de där fick de bli till Grappa.

Ikväll så ska jag på Bio med min älskade Bästa vän , jag ska trycka i mig massor av alvedon och ladda med snor papper i väskan! ;) åh, de kommer bli en mysig kväll!

Kommentera inlägget här :