min finaste ängel.

publicerat i Allmänt;
God morgon eller God natt? Vet knappt ut eller inte, fram eller bak.

Wiggo har haft hög feber inatt och inte alls mått bra. Han har fått legat mellan mig och N i sängen , jag har inte kunnat sova för jag har vart för orolig för att sova. Har somnat till och sedan vaknat igen och hållt på sådär fram och tillbaka . Hönsmamma .
Min finaste ängel vakna iallafall efter kl 8 , tog tempen och de visade sig 38,5 den hade gått ner lite iallafall. Idag så är det ju farmor/pappa helg. Men jag frågade Wiggo ifall han skulle vara hemma istället eftersom han mådde dåligt men han sa " Nee vill ti faamooo " så nu är han där och nu är det tomt här hemma.

Jag ska väl sätta mig och kolla på en film snart , I guess. Sen vill jag gärna åka och sola , ser ut som ett lik men jag vet inte riktigt om jag ska avvakta med det då jag fortfarande hostar de kanske inte är så himla bra då. Jaja, vi får höras senare!

Kommentera inlägget här :