Sådärja!

publicerat i Allmänt;
Nu har jag vart och motionerat tillsammans med min syster och hennes lilla Walter.
Kom precis ut ur duschen och har kastat på mig lite kläder , usch man orkar verkligen inte fixa sig såhär på helgerna när man ändå inte ska göra nåt speciellt. Ska till Rebecka ikväll eller om hon kommer förbi här, de visar sig.

Såg att nån frågade vad min hårfärg hetta. Och innan jag färga håret idag så har jag använt en färg som heter mahognibrun och nu tog jag chockladbrun i håret. Det är lite rödbrunt och jag älskar't !

De här fick de bli idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

kan du inte visa en bild på håret? =) vad hette märket på färgen? är också ute efter en sån färg!

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Svaar ; Jo jag kan nog göra de nån dag under veckan ,absolut!=) oj, jag minns inte alls men idag använda jag mig utan Loreal. Men det finns många olika och de är bara o leta på. Jag tror nog de är ganska lika färger fast de är olika märken!=)

3:e kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Åh jag skulle jättegärna hjälpa dig men jag har inget photoshop :/ men så fort jag fixar nytt står du först på tur med ny design!

Kram!

Kommentera inlägget här :