Snart nattinatt!

publicerat i Allmänt;
Wiggo somnade som en stock när jag la honom i sängen. Har tagit mig en dusch och vart nere hos min syster och snott en matlåda till imorgon, mums! Dock så har jag ju lagat mat och de blev två matlådor över men jag ska ju vara lite nyttig så tog av henne istället , de va fisk =P
Nu har älskling kommit hem ifrån jobbet och ska göra päron havlor i ugnen med nåt gott mojs uppe på , han är duktig han. Sen blir det massa mys och kanske lite sällskap av min syster också =)

Jag säger God natt för idag och vi hörs imorgon! =D

- du är ingen vän för mig längre.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Leanderjennie:

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera inlägget här :