God dag!

publicerat i Allmänt;
Har vart hemma hela dagen med Wiggo. Febern har gett sig lite grann men han hostar som en tok, min lilla skrutt!
Vi har vart ute på baksidan här hemma nästan hela dagen, han låg i vagnen och jag satt med saft och tog det lugnt. När han slumrade till så tog jag fram trimmern och började trimma bort lite gräs här hemma & imorgon tror jag nån skulle klippa gräset, det behövs.
Har lagat mat också till Karln i huset men han har inte kommit hem ifrån jobbet än , har tvättat och städat här hemma. Wiggo ligger i sin säng och kollar på film. BLI FRISK NU ÄLSKLING. Jag får myror i rumpan av att vara hemma också, haha. Men på fredag ska jag jobba igen , hemma imorgon med Wiggo och så är jag ledig onsdag & torsdag sen är det jobb hela helgen och det ska bli skönt att få göra något igen.

Hoppas ni har haft en bra solig dag.

Kommentera inlägget här :