oj vilken dag!

publicerat i Allmänt;
Vilken härlig dag det har vart idag för oss som är lediga. Sol & värme, det tackar man ju inte nej till .
Kom precis hem efter en sväng på stan. Nu har jag fixat pass så det kommer om några dagar, det låter bra det!
Sen tog jag , Wiggo & mamma en lunch , smarrigt värre. Sen gick jag runt & letade efter solglasögon men jag hittade dock inga, fabian ! Får kolla lite till en annan dag , kanske är för kräsen. Hmm, vem vet.

Sitter och väntar på att Nima ska komma hem ifrån jobbet för sen ska jag & Wiggo åka ut till mamma och pappa en stund. Då Nima ska iväg och jobba igen ikväll. Sen ska jag hinna träffa min Bästa vän också .

Imorgon är det dags för jobb igen 7-14 , sen jobb fredag, lördag, söndag & måndag! Sen ledig en dag och så på't igen!
Jaja, pengar pengar man ska inte klaga.

Kommentera inlägget här :