Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Idag är det en ledig dag för mig & Wiggo.
Wiggo kom hit runt halv 10 då vaknade jag av att han kittlade mig under fötterna, busunge!
Nu sitter han & kollar på TV och jag har precis ätit lite frukost. Idag så ska vi ner & fixa mig ett pass , mitt gick ut för ett bra tag sen. Ska ju förmodligen åka till Spanien i september , nu ska jag ta mig mod till att flyga. Som ni kanske inte vet är jag ju så himla flygrädd så det är inte sant , nästan lite larvigt. Men så är det!
Och idag är det ingen vanlig dag heller för min bästa vän kommer hem idag från turkiet. woho. Har saknar dig <3

Och tack alla ni för söta kommentarer i inlägget nedan. Jag känner inte heller att man direkt måste stressa för att få Wiggo " torr " på natten. Det tar sin tid & inte tänker jag pusha på honom. NEJ! Han brukar sova utan ibland och då har det gått bra eller så har det hänt en olycka men det är sånt som händer. De kommer när de kommer. Han är ju " blöjlös " på dagarna & är jätte duktig att sätta sig på toaletten själv eller så säger han till. Så jag är så nöjd över honom.

Jsg kommer med ett inlägg senare nu så ska jag ta och sola lite grann, Wiggo är hos mamma på jobbet under tiden och sen hämtar jag honom sen hem & duscha, traska ner på stan.



Bara älskar den här bilden!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linnea- Ebbas mamma:

Så söt :)

Kommentera inlägget här :