Söndag'

publicerat i Allmänt;
Grattis älskade mormor på 75-års dagen! <3

Den här helgen har vart lugn. I fredags var N ute och partade med sina vänner så jag var hemma hos mamma & pappa grillade & tog det lugnt. Sen åkte jag hem till stan och kollade på film och somnade snabbt. I lördags så åkte jag & N hem till mamma & pappa , Wiggo sov kvar där. Så alla vi tre gick ut i skogen och plockade blåbär & vi fick massor. Wiggo har dock ätit upp de mesta nu =P . Han älskar blåbär. Sen åkte vi in till stan. Nima drog och jobbade , jag åkte hem och Wiggo åkte till sin farmor en stund för de skulle på kalas men kom sedan hem. Sen kom Gina min kompis barn hon är bara 1 år gammal och så himla söt. Hon har sovit här från lördag till söndag och det gick jättebra, jag trodde att Wiggo skulle bli alldeles till sig så att de aldrig skulle bli någon sömn men under loppet på ungefär 1 timme så sov båda barnen. Jag är riktigt stolt, detta klarade jag galant!

Idag så har vi vart ute hos mamma och pappa , firat min mormor som fyller år idag så släkten kom och det blev bullar och tårta. Mot kvällen blev det pizza, fy bubblan nu behöver jag verkligen inte äta på flera veckor känns det som. Är nu hemma , Wiggo somnade som en stock hemma hos mamma och pappa så han fick vara kvar där. Väntar på att Nima ska hoppa ut ur duschen sen blir det film eller sängen, har inte riktigt besämt oss.

Jag hoppas att eran helg har vart bra, imorgon är det dags för jobb igen 8-14 . Sen kommer jag uppdatera er med lite bilder.

Kommentera inlägget här :