En ny vecka!

publicerat i Allmänt;
Har faktiskt inte hunnit blogga något.
I helgen har det vart full rulle , må jag säga. I fredags hjälpte jag Bästa vän och färga sitt hår ,sen ut direkt till mamma och pappa sov där. Sen i lördags va vi här jag och tjejerna åt tacos, drack & sedan blev det utgång . Tack tjejer för en härlig kväll. =) Igår var det en bakis dag för min del , trött och seg som tusan. Jag , W och N va hemma hos mamma och pappa hela dagen, åt god mat och spelade TV spel =P haha! Sen hem igen och kolla på film med Emma. Sen lägg dags, Wiggo sov hela natten i sin säng och i sitt egna rum för första gången. Han kom in till oss kl halv 6 på morgonen och ville krypa ner. Han är så duktig min lilla kille, trodde aldrig han skulle sova i sitt rum hela kvällen, vaknade till flera gånger för att gå upp och kolla om han verkligen va där och de va han ju förstås!

Blir snart utan dator igen, min syster ska ha tillbaka sin ett tag . Tyvärr. Så får väl se när vi hörs igen , snart hoppas jag! Håll utkik .

Hoppa ni mår bra , jag vakna med illamående och lite ont i magen. Känns inte okej!
Ta hand om er , så hörs vi!

Kommentera inlägget här :