Fredag'

publicerat i Allmänt;
Idag så är jag ledig , fyfan så skönt säger jag bara. Idag så har jag sovit ganska länge, har även städat hela lägenheten jag är duktig! Sen så har jag och min mor vart på tuna park, har gjort bra kap. Köpt ett par jeans och ett par skor på rea, mycket bra! Har sedan vart hos Bästa vän en stund men är hemma hos min syster nog då jag ville låna datorn och snacka lite skit.

Ska snart upp till mig och packa. Ska hem till mamma och pappa ikväll och äta mat och umgås. N ska jobba och sedan fira hans kompis som fyller år. Om det inte blir för sent hos mamma och pappa så kanske jag svänger förbi Bästa vän och kollar på film, de beror på hur trött jag är =P .
Tror jag börjar bli lite förkyld, seg i krioppen och lite små frusen. Känner en gnutta spår av ont i halsen också. usch, fy och blä jag vill inte!
Nehepp, nu ska jag kila min väg.

Kommentera inlägget här :