Fredagkväll'

publicerat i Allmänt;
Nu kan jag berätta för er vad vi har gjort idag som jag inte kunde berätta tidigare.
Jag, Wiggo och min syster bakade en tårta åt mamma eftersom hon har fyllt år och då var hon i Spanien. Så vi tänkte överraska henne lite grann, så vi bakade en tårta, blåste upp ballonger och hade såna där serpentiner , eller va tusan heter det? Esch, iallafall en överraskning blev det iallafall. Och jag tog även bilder =) duktigt va ? så här kommer det några.









sådär , lite bilder blev det iaf! =)

ska strax åka till Bästa vän och hjälpa henne med sitt hår som hon ska slinga , sen bär det av till mor och far för övernattning där. MYSIGT!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JOHANNA:

SV; Ja, det är trist. Dom skulle boka in mig för ett möte eftersom chefen på min mammas jobb vill att jag ska arbeta som timvikarie där. Men bemanningen har inte hört av sig, har ringt och lämnat meddelanden 3 gånger nu =/ skittrist.

2:a kommentar, skriven , av Jual Rumah di Jakarta:

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.

3:e kommentar, skriven , av Grosir Baju Murah:

I am not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my trouble.

4:e kommentar, skriven , av Jual Laptop:



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

5:e kommentar, skriven , av INFORMASI SEPUTAR OTOMOTIF:



More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Kommentera inlägget här :