Galen panna!

publicerat i Allmänt;
Jag tror helt seriöst att jag börjar bli knäpp.
Nu ringer det ännu en person ifrån bemaningen som har pratat med chefen som vill att jag ska börja jobba där.
Fick förklara allt igen från början som jag gjort nu tusen tals gånger. Men den här personen verkade ändå (kors i taket ) ta mig på allvar. Så hon skulle ringa upp mig nu under dagen så vi kunde boka en tid för ett möte, snälla gud säg att det blir så också.

Chefen ringde precis och frågade hur det hade gått med allt och jag förklarade för henne , väldigt trevlig person måste jag säga. Hon bad mig ringa upp henne om det blev något krångel återigen. Men jag sa att jag hoppades att det skulle ordna sig denna gång.
Slut pratat om benmaningen blir bara irriterad.

Har precis kommit hem , åkte iväg och solade. Min syster och Wiggo har ännu inte kommit då de inte kommer fram på vägen hemma pga all snö. Åh vad jag hatar snön. Jag saknar min lilla älskling och vill att han ska komma nu så jag får krama och pussa på honom och berätta hur mycket jag älskar och saknat honom. Min finaste ängel !

Idag är det också 9 månader sedan som jag & N träffades , häftigt och va snabbt tiden går.
Nu ska jag kila mig väg.


Kommentera inlägget här :