God förmiddag

publicerat i Allmänt;
Får man väl säga.
Har sovit som en stock inatt , men vaknade ändå super trött typiskt mig.
Har börjat tvätta nu eftersom tvättkorgen var överfull. Har ätit frukost, städat och tränat här hemma men min träning menas det att hoppa hopprep =P + andra övningar. Nu har jag ju utrymme här hemma så det är väl bra att kunna träna hemma istället. Ska strax åka och sola sen fortsätta tvätta och försöka få tag på min mormor som ville komma hit och kolla på lägenheten.

Såg att någon hade kommenterat ifall jag kan slänga upp bilder på lägenheten och det kan jag självklart göra, men det är inte riktigt klart än här hemma så ser just nu ut som en röra . Men hoppas det blir klart någon gång den här veckan och då lägger jag upp bilderna direkt, de lovar jag! =) så håll utkik.


nehepp, ska ta på mig lite kläder och sola nu då! hörs senare.

Kommentera inlägget här :