God kväll'

publicerat i Allmänt;
Kom precis hem ifrån TP har handlat present till min mamma som fyller år idag, GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA <3. dock så är dom ju i spanien men hon får presenten så fort de kommer hem på torsdag. Ska nu ställa mig och laga lite mat , N drog precis till sitt andra jobb och kommer väl hem om typ 2 timmar då ska maten stå på bordet har jag bestämt. Ikväll blir det nog en lugn kväll ska kolla på TV och bara ta de lugnt , så ser det iaf ut just nu sen kan planerna ändras lika snabbt.
Imorgon funderar jag på att åka till Ikea och köpa det sista till Wiggosrum innan han kommer hem , verkar inte som om någon vill hänga på så då blir det en tripp ensam , kan vara skönt det också iofs. Få runt själv i sin egna lilla värld.

Nehepp, maten ska jag fixa nu.
Blir kyckling, ris, wook grönsaker och vitlök/ört sås . Riktigt smaskens!

ser ut som en räka också , brände mig i solariumet de hade precis bytt rör, typiskt!

Kommentera inlägget här :