God morgon!

publicerat i Allmänt;
Jag förstår inte varför jag alltid vaknar så tidigt fast jag får sova ut.
Iallafall , nu är jag vaken och väntar på att Wiggo och min syster ska komma hit. Sen så ska vi hitta på något kan dock inte säga vad eftersom personen läser min blogg och då blir det inget roligt. Jag berättar sedan under dagen vad det är =P . Så har lite planer under dagen här och senare på dagen ska jag hem till Bästa vän och hjälpa henne med att färga sitt hår ,det blir ljusaslingor efter mycket tjat ifrån mig. Men det blir nog bra! =)

Skickade ju som sagt ett mail till bemaningen igår och frågade vad som hade hänt eftersom de hade lovat mig en tid denna vecka att få komma ner på interjuv och svaret jag fick var hopplöst , visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vilken jäkla skit rent ut sagt! De verkar ju helt korkade om man nu får säga så. Är iaf väldigt irriterad . Men ska försöka lugna mig nu haha!

Nehepp, dags att förbereda lite här hemma och fixa till mig lite kanske för en gångsskull ? Om jag orkar... Idag blir det iallafall lite bilder. Woho!

Kommentera inlägget här :