God morgon lördag!'

publicerat i Allmänt;
God morgon .
Vaknade tidigt imorse, kunde verkligen inte somna om och inte nog med det så vaknade jag med jordens huvudvärk, inte roligt. Har ätit frukost och tagit bort allt skit i  rummet som vi målat om och nu är det klart där så himla skönt. N är och slänger massa saker på skroten så jag passa på och satte mig här. När han kommer hem så ska vi sätta upp gardinen där inne så de blir klart sedan är det bara och flytta ner saker dit.
Nu är det bara ett rum kvar som ska fixas , sen är allt klart . Hoppas det är klart till Wiggo kommer hem för det har jag lovat honom. Ja , det är fullt upp just nu. Och jag har lånat min systers dator hit eftersom att min fortfarande är trasig.

Nääe, dags att gå och göra sig lite fräsch kanske.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

kan du inte fotografera din lägenhet och lägga upp bilder på hur det ser ut sen?:) är jättenyfiken på hur det ser ut!

3:e kommentar, skriven , av Maria:

Kommentera inlägget här :