God morgon'

publicerat i Allmänt;
Fast inte riktigt , jag vaknade kl 8 idag :O Herre min skapare! Här sitter jag och inte gör något alls, ska väl strax röra på mig ner till tvättstugan , inte så frestanade direkt. Idag så hade jag tänkt åka till Ikea men det blir nog lite senare. Annars så är det inga planer eller jo killen som ska fixa vårat sovrum kommer idag kl 16 och börjar , ska bli så skönt när allt är klart! =)

och tack snälla ni för era gulliga kommentarer från inlägget nedan! =) jag blir så glad !
men det får komma mer bilder sen när allt är fixat.

Någon frågade vad hyran ligger på och den ligger på ca 5500 kr, inte dåligt va? =P jag lever som en prinsessa just nu, haha! Ja. ne nu dags att fixa tvätten . tack ännu en gång söta ni !

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

vart ligger lägenheten då? :)

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

samma ställe som jag bodde på innan men bara en trappa upp. Vid rekarne skolan.

3:e kommentar, skriven , av Molly:

men oj hur kan det vara så billig hyra? är de hyres? kfast?

4:e kommentar, skriven , av bea wiggosmamma:

ja , det är hyres. min mamma o pappa äger fastigheten

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hur stor är lägenheten? Är det 2 våningar?

6:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar : det är en 5a , 120 kvm och det är två våningar.

Kommentera inlägget här :