God natt'

publicerat i Allmänt;
Har vart väldigt effektiv idag.
Städat, tvättat och haft mig. Sedan kom Bästa vän på besök vi åkte till mcdonalds och moffade, väldigt smarrigt må jag säga. Sedan blev det även lite plugg eller inte lite utan ganska mycket.
Mamma , pappa och Wiggo har kommit hem nu, de kom hem väldigt sent eftersom de inte kunde landa i Skavsta där de skulle landa pga vädret så fick de istället landa på Arlanda. Sen så fick dom ta tåget hem till Eskilstuna och nu har dom äntligen kommit hem, vilken process eller hur det nu stavas.

Nu är både jag & N hemma , sitter och glor på TV men ska snart ta mig en godnatt cigg och lägga mig i sängen för imorgon så kommer min älskade Wiggo hit och då blir det till att pussas och kramas massor och leka med hans dinosaurier eller dinsosar kan vi kalla det. =P Imorgon får vi höras igen, och då ska jag tamme tusan ta mer bilder och lägga upp!

God natt , peace and love

Kommentera inlägget här :