lite mer svar och frågor.

publicerat i Allmänt;
Postat av: Evelina

Vart är det din kille jobbar, vilken studio? Vilka hade han gjort på dig? Funderar på att tatuera en till och tycker din på sidan(magen) är fin=)

svar ; han jobbar i hällby , rilles tattoo . Han har gjort den på ryggen och en till på axeln som jag dock inte har visat än här i bloggen! =) Tack så mycket , den på magen har jag gjort på nasty art , men N har fixat till den lite och fyllt i den åt mig. 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bild på din kille och berätta hur ni träffades? Vill ni gifta er? Vad är du mest nöjd med på din kropp?och vad är du minst nöjd med?

svar : Jag har lagt upp några bilder här på bloggen på honom . =) och jag har fler men dock på min dator som har gått sönder, tyvärr =( lånar min systers dator nu.
Hur vi träffades ? Jodu. Vi träffades faktiskt på hans jobb , jag skulle tatuera mig ( den på ryggen ) och det gjorde jag där så vi började prata och skämta ganska mycket. Sen efter ett tag så började vi smsa ganska mycket , och tre veckor efter jag hade gjort min tatuering så gick jag tillbaka för att fylla i den och då träffades vi igen och sedan blev det så att vi började träffas " utanför jobbet " om man nu kan säga så. Haha! Sen har vi bara träffats mer och mer.

Gifta oss? hum, vet inte riktigt det. Jag har sagt enda sen jag var yngre att jag aldrig ska gifta mig , men man ska aldrig säga aldrig =P.  Det får tiden bevisa hur det blir.

Mest nöjd med ? off, gud så svårt jag har verkligen inget självförtroende och har aldrig gillat min kropp. Men jag är glad över att min mage har " dragits tillbaka " väldigt mycket efter graviditeten. Men jag kan ju inte säga att jag är " nöjd " men jag får väl ta det som det ! =) Minst nöjd med är nog min längd, om det räknas ? skulle gärna vilja vara lite längre några cm. Sen är min rumpa väldigt stor också haha! Nej men lite " niggah stuk " är det på den.
 



tack för era frågor , hoppas ni blev nöjda med svaren.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maddo:

Du borde ha bra självförtroende! Du ser ju bra ut och du har klarat att uppfostra Wiggo när du gått i skolan och som ensamstående. Tycker du borde vara stolt över dej själv och med utseendet också =)Har läst din blogg lite då och då och kul att du hittat kille och att ni flyttat ihop =)

Kommentera inlägget här :