Tisdag'

publicerat i Allmänt;

Har vart ledig både måndag och tisdag och hela veckan också skönt som fan! =D
Igår så höll jag på hela dagen hemma och fixade och packade och tvättade fönstren, fyfan va helt slut efter det.
Idag så har jag haft en heldag med bästavän, och de va då mig längesen vi hade en hel dag ;) Hjälpte henne och plugga och sen kollade vi på TV och pratade lite skit väldigt kul. Tack för idag! <3 Imorgon ska jag hämta hem min lilla älskling från sin pappa och jag har saknat honom massor , snart är du hos mamma igen!
Imorgon har jag inga planer förutom att mysa med min lilla älskling. Sen får vi se vad som dyker upp!

är hos mamma och pappa nu ska sova här inatt , får knappt plats där hemma får hoppa över alla kartonger som står överallt + att min syster också att flyttat över sitt eftersom hon ska bo i den lägenheten efter mig!


jaja, blabla nu ska jag gå!

Kommentera inlägget här :