En klump som känns fel.

publicerat i Allmänt;




God morgon!


Det har vart en jobb natt i natt. Så himla varmt men hade ett öppet fönster men då hörde jag bilarna utanför så jag vet inte riktigt när jag somnade. Wiggo har legat som ett klistermärke på mig också .

Nu är vi iallafall vakna , fast jag skulle vilja sova ett par timmar till. Ska snart iväg och knäcka mig så bäst att vi tar på oss kläder nu , vi är alltid ute i ICKE god tid.
Sen blir det lite annat smått och gott som ska göras idag.

Får höras senare!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av N:

Mina två änglar, wiggo har gjort terringar och myser så fint med sin mor medans jag är borta<3 tötnos tar hand om mamma. Och du babe som aldrig vandra i mitt huvud, när jag kommer hem, våga klaga på värmen för det blir ett koala grepp om natten heeeeeela natten! Älskar er! Love din Nima

Kommentera inlägget här :