.....

publicerat i Allmänt;
Nu är jag klar med allt. Inväntar min syster som snart ska komma till stan , kom på idén att gå och köpa glass. Ta en promenad , det behöver jag. Jag sa att jag älskar söndagen , visst är den bra men nu har det vänt om lite. Känner mig lite hmm... hur ska man förklara ? Deppig , velig och osäker kan man väl säga. Tror jag gjort nåt också som jag inte borde att gjort eller? FAN ! ( nej har inte vart otrogen eller nåt likande ) de handlar om mig , min body. Det är svårt. Fast inte hela världen egentligen . jag kan ju faktiskt bara börja om igen. Sant Bea.

Jag förstår att ni inte fattar ett skit vad jag skriver & jag säger bara att de är huvudsaken att jag nästan förstår vad jag skriver bara skönt att få skriva av sig. De är en del av min blogg.




min finaste kille, jag älskar dig så mycket.

Kommentera inlägget här :