god morgon!

publicerat i Allmänt;
Wiggo tyckte att det var dags att vakna kl 6 imorse, så jag satt på en film åt honom och la mig i sängen och drog mig ett tag. Nu är vi allafall vakna eller han är jag tror jag fortfarande går i sömnen, men vaknar nog till snart.

Wiggo håller på och packar sin väska och vi väntar på mormor / mamma ska komma in till stan och hämta oss. Sen ska vi dra oss ut mot landet. Nu är det fint väder och jag håller tummarna för att det håller i sig också , men sån tur har man väl aldrig. Imorgon ska det dock bli fint och då tänkte jag passa på att steka och få lite färg på kroppen, behövligt!
Ja .. Trots semester så har vi inga större planer och det känns riktigt skönt, man kan inte riktigt planera dagarna heller eftersom man aldrig vet med vädret hur det blir.

Hoppas ni får en bra dag, det ska vi ha.

Jag älskar er mina små kiillar <3

Kommentera inlägget här :