hejsanhoppsan!

publicerat i Allmänt;
Vilken grym kväll det blev igår, alltid lika roligt när släkt och vänner samlas. Tack alla. <3

Idag mår man som man förtjänar men det är faktiskt inte så farligt som jag trodde. Vi har nu kommit in till stan och jag har packat upp alla sakerna som jag tog med mig dit. Wiggo är sjuk, feber, hes , hostar. 39 graders feber. Min lilla älskling. <3 Så imorgon tar jag VAB och ska försöka få min lilla kille att bli frisk , fy det är inte roligt att se honom såhär. Just nu ligger han i sin säng och sover , så fort han vaknar ska vi knata iväg och köpa kebab. Han får ligga i vagnen och vila. Ja söndag idag då , inga planer som vanligt .

Jag hör av mig mer imorgon och hoppas att Wiggo mår bättre då.



du får inte ha mig som en dröm
när jag vill va' din verklighet
du får inte säga att du hoppas
om du inte tror du vet.

Kommentera inlägget här :