Hemma .

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen , kom precis ut ur duschen jag orkade aldrig åka iväg och sola kändes som det var alldeles för varmt för det. Ikväll så har jag inga planer förutom att ta det lugnt och inte göra nånting! Är inte på sådär jätte super bra humör , deppig och tusen tankar som svävar runt i huvudet.
Saknar min lilla wiggo redan.

Har en jobb helg framför mig
imorgon : 7-16
Söndag : 14-21.30
Måndag ; 7-14

sen är jag ledig en dag. Tror jag är väldigt deppig för att jag ser folk som har semester , är med varandra och umgås med sina familjer och nästa vecka åker mamma , pappa och Wiggo till Spanien i 10 dagar och Nima åker igen på torsdag med sina vänner till Öland. Jag tänker bara " åh vad kunde ha följt med. " Men vad ska Bea göra ? Jo jobba .... Har visserligen 1 veckas semester v. 30 men det är inget att hurra för , jag vill ha precis som alla andra eftersom jag jobbar precis lika mycket som alla andra. Ja, ni får säga att jag gnäller och vad ni nu vill men det är såhär jag känner. Punkt slut.




Och jag har bara en sak att säga till dig just nu min finaste lilla kille. Att allt jag gör & sliter med gör jag för dig. Så tro aldrig något annat. Mamma älskar dig mitt hjärta mest av allt.  <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; förstått, godnatt på dig! måste ge sömnen ett försök nu!

2:a kommentar, skriven , av Jonna - Luddes mamma:

Förstår dig! Jag har också bara en veckas semester i sommar! :/

3:e kommentar, skriven , av Helen:

Vet precis hur du känner.. så kände jag oxå förra sommaren när jag jobbade.. Och alla dagar när man jobbade så var det sol och jättefint väder och så fort man var ledig var det mulet.. Så vet precis hur du känner..

Kommentera inlägget här :