Mys kväll.

publicerat i Allmänt;





Wiggo somnade som en stock runt kl 20. Jag gick då och satt mig i soffan och kollade på film . En film som hette Salt som jag inte tyckte sådär jätte mycket om & så kollade jag på halva filmen Just go with it , skit bra & rolig film. Har sätt den 2 gånger innan.

Nu så ska jag strax hoppa ner i sängen , Nima kommer hem runt kl 4 imorgon bitti så han skulle ringa när han var utanför så går jag ner och öppnar han har inga nycklar med sig och jag vill inte gömma några heller för jag är rädd för sånt =P LarvMaja !

Jag hoppas ni har haft en bra dag . Imorgon åker min finaste lilla älskling till sin pappa , det är " pappa helg " denna helg. Lika tråkigt varje gång, men bit ihop själv så ska man ju jobba hela helgen.

Peace and love

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

kan ju inte vara mysigt att behöva vakna 4 :D

2:a kommentar, skriven , av FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

är du från eskilstuna?

3:e kommentar, skriven , av FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo:

du kanske känner mig kusin louise aulén ? isåfall är det inte konstigt om du känner igen min mamma

4:e kommentar, skriven , av Melinda - Mamma till Maja ♥:

Åh, vill också se den filmen!

Kommentera inlägget här :