Semster

publicerat i Allmänt;
Yes , har nu semester i en vecka men vilken fint väder vi fick? Not. Detta beställde inte jag , ge mig sol och värme så jag och Wiggo kan åka till stranden och bada , sola och äta god glass. Fan det har verkligen inte vart en fin sommar och man har ju knappt hunnit med ett skit , fast egentligen har jag ingen aning om vad jag vill heller så får väl inte klaga. Den här semester ska jag ta det lugnt , om man ens kan kalla det semester ? En vecka liksom.

Väntar på att morsan min ska ringa så ska vi nog åka en tripp till TP , jag vill komma ut. Rensa lite tankar kanske till & med tröst shoppa? Hm, lät inte helt fel. Inga utomhus aktiviteter blir det idag , never.
Kanske ska gå och fräscha till mig lite , råkade visst slummra till lite i soffan fruktansvärt trött.




Nu har jag bestämt mig .

Kommentera inlägget här :